En el marco de los actos oficiales de las fiestas de Santa Tecla y con motivo de los 120.000 días de presencia educativa en Tarragona, el colegio Lestonnac-L’Ensenyança inaugurará el 15 de septiembre, en la iglesia de la escuela, la exposición “Tecla Icónica”. La propuesta que invita a descubrir la historia de la fiesta de Santa Tecla a través de la evolución de sus carteles a lo largo del tiempo, desde 1863 hasta la actualidad.
La exposición quiere acercarnos a la historia ya la transformación de la fiesta, y descubrir cómo, a lo largo de los años, los carteles se han convertido en un reflejo de la ciudad, de su cultura y de las distintas formas de vivir y celebrar Santa Tecla.
La exposición también se podrá visitar de miércoles 16 al viernes 18 de septiembre en horario de mañana y tarde: de 12:00 a 14:00 hy de 16:00 a 19:00 h.
Durante la visita, los asistentes también podrán participar en un photocall y tomarse una fotografía con el cartel de Santa Tecla correspondiente al año de su nacimiento. ¡Una manera divertida y especial de vincular nuestra historia personal con la historia de la fiesta!
Además, la exposición permitirá seguir apoyando, mediante donativos, el proyecto solidario con la escuela de Bedou, en Haití, impulsado por la Fundación Internacional de Solidaridad Compañía de María (FISC).
Colabora: Ayuntamiento de Tarragona · FISC. Asociación de Familias Lestonnac (AFAL) · Josep Maria Brull Alabart.

Exposició «Tecla Icònica»
En el marc dels actes oficials de les festes de Santa Tecla i amb motiu dels 120.000 dies de presènciaeducativa a Tarragona, el col·legi Lestonnac-L’Ensenyança inaugurarà el 15 de setembre, a l’església de l’escola, l’exposició «Tecla Icònica». La proposta que convida a descobrir la història de la festa de Santa Tecla a través de l’evolució dels seus cartells al llarg del temps, des de 1863 fins a l’actualitat.
L’exposició pretén apropar-nos a la història i a la transformació de la festa, i descobrir com, al llarg dels anys, els cartells s’han convertit un reflex de la ciutat, de la seva cultura i de les diferents maneres de viure i celebrar Santa Tecla.
L’exposició també es podrà visitar del dimecres 16 al divendres 18 de setembre en horari de matí i tarda: de 12:00 a 14:00 h i de 16:00 a 19:00 h.
Durant la visita, els assistents també podran participar en un photocall i fer-se una fotografia amb el cartell de Santa Tecla corresponent a l’any del seu naixement. Una manera divertida i especial de vincular la nostra història personal amb la història de la festa!
A més, l’exposició permetrà continuar donant suport, mitjançant donatius, al projecte solidari amb l’escola de Bedou, a Haití, impulsat per la Fundació Internacional de Solidaritat Companyia de Maria (FISC).
Col·laboren: Ajuntament de Tarragona · FISC. Associació de Famílies Lestonnac (AFAL) · Josep Maria Brull Alabart.





